Sunday, August 23, 2009

Salam Al-Mubarak




Salam :-)


It's been awhile since my last entry. Maybe too occupied with my lil ones.

Ye lar, mana nak keje lagi, nak layan kerenah my babies lagi, nak layan hubby lagi..

:-)

Sebelum terlambat, I would like to wish all my muslim friends and family, Selamat Menyambut Bulan Yang Mulia Ini, Bulan Ramadhan Al-Mubarak. Semoga kita semua mendapat keberkatan bulan yang sentiasa ditunggu-tunggu setiap tahun. Amin.


Last year, in Ramadhan, baby Maryam was still in my womb. Around 6 months mcm tue. I fast the first week but on the 7th day, I fainted at a Bazaar Ramadhan. I still remembered what had happened on that day. I went to Bazaar Ramadhan in Melawati, around 4 pm. Jalan2 pusing satu round, with hubby and Adam. After pusing, hubby wanted to get his ikan bakar, so Adam and I waited at the side, sebab I was so exhausted, tak larat nak jalan lagi. 20 minutes later hubby came and we wanted to go back straight to the car. Bila bangun ajer dr duduk, I rasa peluh satu badan, mata nampak hitam ajer. Sedar2, I dah bersandar kat chest hubby, dengan tangan sebelah holding me, sebelah lagi dukung Adam. Sakit sangat rasa masa tue, kepala pening, badan berpeluh2 gila, mata blur2. Terus buka puasa and minum air.
This year, I hope I can get to fast full 30 days. Since I am still breasfeeding Maryam, my menstrual period is still inconsistent.
This year, I know my Ramadhan and Syawal will be a special one.
Ramadhan and Syawal with the love ones, Hubby Joe, Adam & Baby Maryam :-)
Happy Fasting !!

No comments: